AGEXIM SPEDITION

  • Client: Agexim Spedition
  • Locatie: Pitești
  • Status: Finalizat
  • Durată: 5 luni
  • Tags:Consultanță, Business

AGEXIM SPEDITION

Construirea unei echipe, implementare software specializat activitate transporturi.

Firma AGEXIM SPEDITION a intrat ca operator pe piața transporturilor în anul 2006, an în care ascensiunea economică deschidea noi oportunități pentru mișcarea mărfurilor, cerințele pieței ducând la o dezvoltare continuă a flotei dar și a întregii echipe.

Aflată de peste un deceniu în rândul companiilor de transport din România, firma AGEXIM SPEDITION și-a propus ca obiectiv pe termen lung ocuparea și menținerea unei pozițîi fruntașe în rândul transportatorilor, adunând toate eforturile, energia și resursele în scopul atingerii acestui obiectiv.

Evoluția mediului intern și extern de afaceri și dorința de a ne respecta promisiunile față de clienți și de a ne adapta cerințelor au condus la nevoia de a ne mări flota,astfel că în prezent pe șoselele Europei ne putem mândri cu peste 200 camioane care transportă mărfurile clienţilor, rapid, eficient şi în condiţii de siguranţă.

Suntem uniți și lucrăm împreună la toate nivelurile pentru atingerea obiectivelor comune.

Îi tratăm pe ceilalți cu aceeași considerație personală și profesională pe care o așteptăm pentru noi.

Știm că organizațiile care se perfecționează în mod constant și care sunt deschise schimbărilor sunt mai bine echipate pentru a supraviețui, modela și susține viitorul.

Suntem conștienți de faptul că prioritățile, cât și mediul economic general, sunt într-o continuă schimbare și înțelegem că fiecare dintre noi trebuie să urmărească obținerea de rezultate maxime cu eforturi și costuri minime, de aceea, servicile noastre sunt menite să fie flexibile, putând fi cu ușurință adaptate nevoilor dumneavoastră.

Încrederea, integritatea, transparența, respectul și comunicarea alcătuiesc fundația culturii noastre organizaționale.
Se spune că dacă ai angajați disciplinați, nu ai nevoie de ierarhie, dacă ai o gândire clară, nu ai nevoie de birocrație, dacă ai o activitate organizată, nu ai nevoie de control excesiv.
S.C. AGEXIM SPEDITION S.R.L. este constituită sub formă unei societăți cu răspundere limitată, persoană juridică română.

Organizația ajunsese într-un punct critic din cauza lipsei personalului experimentat în poziții cheie, iar piața de muncă era într-o continuă mișcare, ceea ce determina angajații TESA și șoferii sa se reorienteze catre alte companii. Organizațional societatea avea oameni capabili însă experiența lor nu era folosită la maxim în domeniile în care ei excelau. De asemenea multe din softurile utilizate erau învechite.
Dezvoltarea continuă a angajaţilor şi o cultura organizaţională puternică care vor reprezenta fundamentul pentru angajamentul personal şi succesul pe termen lung.
Al 2-lea punct a fost reprezentat de introducerea unor softwareuri dedicate pentru activitatea lor, oferind consultanță pentru toate departamentele societății: comercial, cheltuieli flotă, facturare, financiar, fleet management, registratură, asigurări, daune, resurse umane.