
Dispecerat – Transport
Asigură servicii de dispecerat pentru transporturile interne/internaționale de mărfuri ale beneficiarului în condiții de o eficiență maximă.
Cum te poate ajuta Agexim Solutions
- Asigură curse pentru mașinile aflate în flota beneficiarului (inclusiv – solicită noi comenzi de la client pentru camioanele în curs de descărcare);
- Preia și gestionează comenzile de transport primite de beneficiar de la clienții acestuia;
- În momentul primirii comenzii se asigură de corectitudinea acesteia și de capacitatea conducătorului auto, ținând cont inclusiv de programul de condus al acestuia, de a efectua cursa în condițiile date de client. Clientul va fi informat imediat în cazul imposibilității efectuării transportului în condițiile solicitate, prezentându-i spre acceptare cea mai bună soluție posibilă;
- Se asigură de respectarea întocmai a tuturor instrucțiunilor din comanda de transport;
- Întocmește programul de lucru al șoferilor și se asigură de respectarea acestuia;
- Se asigură de buna colaborare între șoferii beneficiarului și clienții acestuia;
- Transmite șoferilor toate datele necesare efectuării cursei precum și intructiunile din comenzi (loc încărcare și descărcare, termene, trasee, puncte de alimentare, etc.), precum și informații despre restricții, condiții de drum, vreme etc., pentru optimizarea transporturilor (timp/cheltuieli);
- Se asigură că șoferii respectă instrucțiunile referitoare la traseu, alimentari, taxe drum, securizarea mărfii, imigranți, etc.;
- Transmite statusul camioanelor către clienții beneficiarului;
- Urmărește camioanele în curs de încărcare sau descărcare în scopul desfășurării activității respective în condiții optime;
- Se asigură că șoferul a asistat la încărcare iar dacă nu a făcut-o, va menționa pe CMR. După fiecare operație de încărcare, respectiv descărcare se solicită de la șofer poză CMR pentru a se asigura că acesta este completat corect și complet, că are confirmările necesare și că nu există mențiuni/obiecțiuni făcute de client în momentul descărcării;
- În cazul schimburilor de semiremorci va informa șoferul cu privire la locația unde se va efectua schimbul (orașul și coordonate), numărul de camion cu care va face schimbul, semiremorca pe care va trebui să o preia;
- Pentru cursele de Marea Britanie șoferul va fi instruit să nu facă nicio pauză de condus la o distanță mai mică de 150 km de Calais, să completeze fișa de verificare a semiremorcii specifică pentru Marea Britanie și să intre obligatoriu la control înainte de a urcă pe feriboat sau tren;
- În cazul curselor care tranzitează Austria se asigura că șoferul deține formularul ZKO 3, iar în caz contrar va solicita beneficiarului obținerea și transmiterea acestuia către șofer;
- În cazul curselor de Elveția șoferul va primi locația și spediția la care va merge să facă documentele vamale (T1 sau T2), iar în cazul curselor de tranzit se va asigura că șoferul a ștampilat T-ul atât la intrare cât și la ieșire din Elveția la punctele vamale;
- Va verifica permanent efectuarea curselor și va îndrumă/sprijini conducătorul auto în timpul efectuării acesteia;
- Alege ruta optimă în efectuarea cursei țînând cont de timpii de tranzit, taxele de drum, punctele de alimentare și le transmite șoferilor.
- Optimizează alimentarile cu carburant – se indică punctele de alimentare cu prețul la carburant cel mai ieftin și nu se alimentează cantități mari de motorină în acele țări unde carburantul are un preț mai ridicat în conformitate cu lista de prețuri afișată zilnic și se alimentează exclusiv în stațiile Shell economy;
- Asigură relația cu dispecerii firmelor colaboratoare, pentru a menține o bună fluidizare în efectuarea transporturilor;
- Va informa Beneficiarul, prin referate scrise, despre orice abatere a șoferilor de la procedurile de lucru aplicabile – conform model referat pus la dispoziție de beneficiar.
Studiem piețele, tendințele și cele mai bune practici emergente, în fiecare industrie și regiune, local și global apoi publicăm descoperirile noastre pe larg și colaborăm cu cei mai buni specialiști pentru a putea răspunde prompt celor mai presante probleme cu care se confruntă clienții noaștri.
După realizarea studiilor vom concretiza în documente prevederile strategiei şi tacticii adoptate pentru o anumită perioadă sub formă de indicatori cantitativi şi calitativi, termenele la care acestea trebuiesc realizate, resursele care trebuiesc alocate pentru îndeplinirea lor, sarcinile concrete care revin executanţilor la diferite nivele de conducere şi pe compartimente funcţionale.
Ultima etapă a procesului de consultanță constă în implementarea strategiei în realitate. Implementarea strategiei noi presupune realizarea unor modificări la nivelul organizațional implicat, adoptarea strategiilor care ulterior vor ajuta la realizarea strategiei întregii unităţii de afaceri.