
Investiții și dezvoltare
Organizează activitatea de achiziții, investiții și implementare proiecte, totodată centralizând și programând efectuarea oricărei operațiuni necesare activității.
Cum te poate ajuta Agexim Solutions
- Planifică și organizează programul de achiziții pentru realizarea obiectivelor Beneficiarului;
- Prezintă beneficiarului oferte pentru achiziția de bunuri/servicii în funcție de necesitățile/cerințele acestuia;
- Negociază cu furnizorii în numele beneficiarului (preț/condiții contractuale, etc);
- Menține permanent legătură cu furnizorii de materii prime, materiale;
- Urmărește aprovizionarea în termen conform cerințelor Beneficiarului;
- Centralizează și programează efectuarea achizițiilor, necesarul de materiale/ produse;
- Răspunde de activitatea de depozitare, stocare, aranjarea mărfurilor din depozit, având evidență permanentă a stocurilor deținute;
- Cu acordul beneficiarului planifică proiectele, bugetul, identifică resursele necesare realizării acestora.
Studiem piețele, tendințele și cele mai bune practici emergente, în fiecare industrie și regiune, local și global apoi publicăm descoperirile noastre pe larg și colaborăm cu cei mai buni specialiști pentru a putea răspunde prompt celor mai presante probleme cu care se confruntă clienții noaștri.
După realizarea studiilor vom concretiza în documente prevederile strategiei şi tacticii adoptate pentru o anumită perioadă sub formă de indicatori cantitativi şi calitativi, termenele la care acestea trebuiesc realizate, resursele care trebuiesc alocate pentru îndeplinirea lor, sarcinile concrete care revin executanţilor la diferite nivele de conducere şi pe compartimente funcţionale.
Ultima etapă a procesului de consultanță constă în implementarea strategiei în realitate. Implementarea strategiei noi presupune realizarea unor modificări la nivelul organizațional implicat, adoptarea strategiilor care ulterior vor ajuta la realizarea strategiei întregii unităţii de afaceri.