În prima parte a zilei, între staţiile Coşna – Floreni, segment feroviar aflat pe raza Regionalei CF Iaşi, trenurile au circulat cu tracţiune Diesel, din cauza ruperii pantografului unui tren de marfă, potrivit unui comunicat al companiei.
“Mecanicul unui tren de marfă, aflat în circulaţie pe distanţa Coşna – Floreni (linie simplă) a solicitat locomotivă de ajutor din cauza ruperii pantografului locomotivei, în linie curentă. Urmare acestui incident, firul de contact pe segmentul respectiv a fost rupt şi el pe o lungime de circa 500 de metri. Echipele de intervenţie, aflate la faţa locului, au retras trenul de marfă în staţia Floreni, cu o locomotivă Diesel, fiind asigurat astfel gabaritul pentru circulaţia celorlalte trenuri cu tracţiune Diesel”, a anunţat CFR SA.
Din cauza avariilor majore înregistrate la sistemul de alimentare cu energie electrică, două trenuri de călători, care urmau să tranziteze zona respectivă, au circulat cu tracţiune Diesel, astfel încât să fie asigurată continuitatea în graficul de circulaţie.
Echipele de intervenţie ale SRCF Iaşi au acţionat, după trecerea celor două trenuri de călători – IR 1833 (Iaşi – Cluj) şi IR 1832 (Cluj – Galaţi) – cu două drezine pantograf, pentru înlocuirea firului de contact rupt pe distanţa de 500 de metri. AGERPRES/(AS – editor: Oana Tilică, editor online: Ada Vîlceanu)